Verslo valdymo sistema „Penkiese“
Sukurta verslo valdymo sistema, siekiant optimizuoti įmonės veiklą, padėti įmonei efektyviai valdyti verslo procesus, santykius su klientais ir darbuotojų veiklą. Sistemoje integruoti moduliai, tokie kaip dokumentų, sandėlio, ofiso, gamybos, pardavimų valdymas, kurie leidžia centralizuotai tvarkyti vus svarbius verslo aspektus.
Sistema susideda iš dviejų posistemių: klientų ir darbuotojų.
Klientų posistemė leidžia vartotojams, lengvai užsiregistruoti, prisijungti prie sistemos, kurti užsakymus, sekti jų vykdymo būseną, bei gamybos metu susirašinėjimo būdu bendrauti su įmonės darbuotojais, gauti konsultacijas ir pasiūlymus.
Darbuotojų posistemė yra skirta įmonės personalo valdymui, čia darbuotojai gali fiksuoti darbo laiką, peržiūrėti užduočių sąrašus, bendrauti su priskirtais klientais, posistemė taip pat apima gamybos procesų stebėjimą, sandėlio valdymą ir pardavimų operacijų vkydymą, užtikrinant visų procesų sklandų ir koordinavimą.
Sistema buvo siekiama optimizuoti įmonės „Penkiese“ veiklą, pagerinti klientų aptarnavimo kokybę ir darbuotojų produktyvumą.