Bendrojo pagalbos centro veiklos organizavimo ir valdymo modulis
Bendrajam pagalbos centrui (BPC) sukurtas ir įdiegtas specializuotas intraneto sprendimas – BPC Veiklos Organizavimo ir Valdymo Modulis (BPC VVM). Šis modulis skirtas efektyviai valdyti BPC veiklą ir pagerinti vidinį bendradarbiavimą.
Sistemos techninis įgyvendinimas:
BPC VVM intranetas automatiškai sudaro darbo grafikus, administruoja atostogų ir kitų darbuotojų prašymus, organizuoja sklandų darbo procesą, užtikrina vieningą vidinių dokumentų talpinimą ir pasidalinimą, bei padeda organizuoti vidines apklausas ir diskusijas.
Funkcionalumo savybės:
Intranetas sukurtas siekiant automatizuoti darbo grafikų sudarymą, sudaryti sąlygas darbuotojams efektyviai komunikuoti ir bendradarbiauti BPC vidinėje erdvėje, dalintis veiklos informacija, valdyti vidinius procesus.
Projekto nauda ir tikslai:
Sukurtas BPC VVM padeda bendrajame pagalbos centre dirbantiems darbuotojams efektyviau ir sklandžiau valdyti kasdienes darbo užduotis, pagerina komunikaciją tarp skyrių ir optimizuoja administravimo procesus.